Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    7 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

GEFCO Polska sp. z o.o.
mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
2724 dni temu

GEFCO Polska Sp. z o.o. to globalny ekspert w zakresie logistyki dla przemysłu i lider w logistyce motoryzacyjnej. Oferta firmy obejmuje główne usługi logistyczne (transport drogowy, morski, lotniczy, kolejowy, magazynowanie),  logistykę zintegrowaną (zarządzanie opakowaniami zwrotnymi, reprezentację celną i podatkową, logistykę zaopatrzenia i dystrybucji, logistykę pojazdów gotowych), rozwiązania strategiczne 4 PL (projektowanie całościowych rozwiązań logistycznych i kompleksową obsługę klienta), a także rozwiązania dedykowane (obsługę transportów specjalnych, logistykę projektową, logistykę eventów).


Do naszego oddziału poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Nr ref.: GRO/SP/01/2017
 
Główne zadania:
  • Zarządzanie zapytaniami i rozpatrywanie reklamacji (roszczeń) klienta przy zachowaniu procedur oraz norm jakościowych obowiązujących w firmie
  • Zbieranie, przygotowywanie pełnej dokumentacji prowadzonych działań
  • Współpraca z działami: operacyjnym, prawnym, finansowym w zakresie niezbędnym do rozpatrywania reklamacji
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Profil Kandydata:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (2-3 lata)
  • Doświadczenie w branży logistycznej – będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole
  • Systematyczność, dokładność
  • Umiejętność pracy zgodnie obowiązującymi procedurami
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
Kandydatom oferujemy
  • Ciekawą i rozwojową pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagradzania
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, Karta MultiSport, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    7 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.