Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Wysogotowo (pow. poznański)
Idealny Kandydat/-ka na to stanowisko to osoba:
- otwarta, komunikatywna i elastyczna,
- dociekliwa, skrupulatna i rzetelna,
- posiadająca doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- cechująca się znajomością procesów sprzedażowo - obsługowych INEA,
- znająca aplikacje wykorzystywane do obsługi klienta w INEA,
- doskonale organizująca swój czas pracy i posiadająca umiejętność pracy pod presją czasu,
- swobodnie redagująca pisma w j. polskim (gramatyka, ortografia, interpunkcja).
Zakres obowiązków:
- analiza i rzetelna weryfikacja zgłaszanych problemów przez Klientów,
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na reklamacje Klientów w formie listownej, mailowej i telefonicznej,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na sprawy urzędowe w formie listownej i mailowej.
U nas możesz liczyć na:
- umowę o pracę na pełen etat,
- dużą samodzielność w działaniu,
- ciekawe wyzwania w pracy i możliwość rozwoju zawodowego,
- współpracę z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów, dzielącymi się swoją wiedzą,
- szeroki program świadczeń dla Pracowników, m.in.: prywatna opieka medyczna, także dla członków rodziny, system kafeteryjny MyBenefit i Karta Multisport (również dla najbliższych), dofinansowanie do wczasów, bony świąteczne, pakiety INEA na preferencyjnych warunkach, ubezpieczenie grupowe etc.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje CV.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.