Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

AAA AUTO
Piaseczno
praca stacjonarna
2975 dni temu

Nasza firma stale się rozrasta, otwieramy nowe oddziały zarówno w Polsce, jak i za granicą, wobec czego chcielibyśmy znaleźć utalentowanych Kandydatów, którzy pomogliby nam w ekspansji naszej firmy. Jesteśmy topową firmą sprzedającą używane samochody. Współpracujemy z bystrymi i zdolnymi ludźmi. Zaprzestań więc zajmować się swoimi nudnymi obowiązkami i pozwól nam podzielić się z Tobą naszym ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. AAA Auto jest na rynku od 1992 roku. Z centrali w Czechach rozszerzyliśmy swoją działalność na inne kraje w regionie, m.in: Słowację, Węgry i obecnie Polskę. 

 

Poszukujemy zmotywowanych i utalentowanych Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Piaseczno
To, co możemy zaoferować to:
  • umowę o pracę

  • szansę na szybki rozwój zawodowy

  • rozwój wiedzy i umiejętności o rynku motoryzacyjnym oraz technik sprzedaży pod okiem najlepszych specjalistów w branży (szkolenia i mentoring)

  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole

  • realne szanse na awans

  • pakiet medyczny

To, czego oczekujemy od przyszłych Pracowników to:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – mile widziane w branży motoryzacyjnej

  • duża odporność na stres (umiejętności minimalizacji konfliktów)

  • skrupulatność, systematyczność i stateczność charakteru

  • wykształcenie techniczne

  • dobra wiedza na temat motoryzacji

  • prawo jazdy kat. B

  • język angielski na poziomie swobodnej konwersacji (będzie mile widziany)

Praca, którą proponujemy wymaga:
  • analizowania i rozpatrywania uwag i reklamacji klientów

  • prowadzenia postępowania reklamacyjnego (przyjęcie, rejestracja zgłoszenia, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, rejestracja zwrotów, sporządzanie raportów)

  • umiejętności analizy zasadności reklamacji pojazdów

  • ogólnego wparcia procesu reklamacyjnego

  • przygotowywanie zestawień i raportów

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...