Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 300 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
- umowa o pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- ciekawa praca w dużej organizacji
- realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju
- przyjmowanie i rejestrowanie w systemie wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych
- obsługa reklamacji
- umiejętne rozpatrywanie reklamacji – rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
- regularne zgodne z ustawą informowanie klientów oraz sklepów o statusie złożonej reklamacji
- współpraca z klientami oraz serwisami, dostawcami i producentami celem sprawnego i terminowego rozpatrzenia reklamacji
- analizowanie oraz podejmowanie decyzji o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji
- reagowanie na informacje zwrotne ze strony klientów dotyczące jakości wykonywanej usługi
- monitoring powodów reklamacji - prowadzenie raportów, statystyk oraz archiwizowanie dokumentów reklamacyjnych
- projektowanie i wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla poszczególnych obszarów reklamacji
- posiadasz wykształcenie min. Średnie
- znasz język niemiecki na poziomie B2/C1
- potrafisz pracować w zespole
- angażujesz się w powierzone zadania
- jesteś dobrze zorganizowany