Firma Stock Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Stock Spirits Group, zatrudni w fabryce w Lublinie osobę na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji w dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zakres obowiązków:
- Pełna obsługa procesu reklamacyjnego,
- Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procedurami i umowami,
- Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie SAP/MS Excel
- Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych raportów reklamacji, bieżących analiz,
- Rejestracja i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,
- Współpraca z innymi działami firmy
- Wsparcie w bieżących sprawach działu.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta, kontrolingu– minimum 2 lata,
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość pakietu MS Office – szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Samodzielność, sumienne wykonywanie obowiązków,
- Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej oraz znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania i inne), a także spotkania firmowe, integracje sportowe, konkursy z nagrodami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy,
- Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
- Pracę w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces,
- Profesjonalny proces adaptacyjny nowych Pracowników,
- Owoce dla Pracowników przez cały rok.