Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Pracownik Działu Reklamacji Lubelskie
Specjalista ds. Reklamacji w dziale Obsługi Klienta

Specjalista ds. Reklamacji w dziale Obsługi Klienta

Stock Polska Sp. z o.o.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2276 dni temu

Firma Stock Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Stock Spirits Group, zatrudni w fabryce w Lublinie osobę na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji w dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin

Zakres obowiązków:

  • Pełna obsługa procesu reklamacyjnego,
  • Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procedurami i umowami,
  • Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie SAP/MS Excel
  • Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych raportów reklamacji, bieżących analiz,
  • Rejestracja i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Wsparcie w bieżących sprawach działu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta, kontrolingu– minimum 2 lata,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office – szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Samodzielność, sumienne wykonywanie obowiązków,
  • Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej oraz znajomość systemu SAP.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania i inne), a także spotkania firmowe, integracje sportowe, konkursy z nagrodami,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy,
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
  • Pracę w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces,
  • Profesjonalny proces adaptacyjny nowych Pracowników,
  • Owoce dla Pracowników przez cały rok.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...