Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Młodszy specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
  • Młodszy specjalista ds. logistyki reklamacji

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)

    Unima System Sp. z o.o   Jasin, koło Swarzędza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Pracownik Działu Reklamacji Dolnośląskie
Specjalista ds. Reklamacji (praca biurowa)

Specjalista ds. Reklamacji (praca biurowa)

NEONET SA
dolnośląskie, Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
praca stacjonarna
3114 dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii.

W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:


Specjalista ds. Reklamacji
(umowa na zastępstwo)
(praca biurowa)
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi przypisanych Klientów

  • przyjmowanie zgłoszeń zakładanych w aplikacji reklamacyjnej

  • rejestracja reklamacji w aplikacjach serwisów gwarancyjnych

  • zlecanie kurierom odbioru reklamowanego towaru

  • podejmowanie decyzji co do trybu i kontynuacji reklamacji

  • sprawdzenie poprawności i kompletności zapisów w zgłoszeniu reklamacyjnym

  • wydawanie dyspozycji dotyczącej naprawy

  • kontrolowanie terminów realizacji kolejnych etapów reklamacji

  • zakończenie reklamacji z Klientem końcowym lub wewnętrznym

  • kontakty z Klientami i serwisami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego

  • dobrej znajomości obsługi komputera

  • doświadczenia w kontaktach z Klientem

  • znajomości standardów obsługi Klienta

  • umiejętności inicjowania i prowadzenia rozmowy

  • umiejętności negocjacyjnych

  • mile widziana znajomość branży i zasad funkcjonowania serwisów

  • mile widziane doświadczenie w serwisie napraw i/lub Help Desk

Wybranym Kandydatom oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i dodatkowe benefity

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość rozwoju i awansu

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych poprzez przycisk
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE.
INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Młodszy specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
  • Młodszy specjalista ds. logistyki reklamacji

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)

    Unima System Sp. z o.o   Jasin, koło Swarzędza    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.