Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
(umowa na zastępstwo)
(praca biurowa)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi przypisanych Klientów
-
przyjmowanie zgłoszeń zakładanych w aplikacji reklamacyjnej
-
rejestracja reklamacji w aplikacjach serwisów gwarancyjnych
-
zlecanie kurierom odbioru reklamowanego towaru
-
podejmowanie decyzji co do trybu i kontynuacji reklamacji
-
sprawdzenie poprawności i kompletności zapisów w zgłoszeniu reklamacyjnym
-
wydawanie dyspozycji dotyczącej naprawy
-
kontrolowanie terminów realizacji kolejnych etapów reklamacji
-
zakończenie reklamacji z Klientem końcowym lub wewnętrznym
-
kontakty z Klientami i serwisami
Od Kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia min. średniego
-
dobrej znajomości obsługi komputera
-
doświadczenia w kontaktach z Klientem
-
znajomości standardów obsługi Klienta
-
umiejętności inicjowania i prowadzenia rozmowy
-
umiejętności negocjacyjnych
-
mile widziana znajomość branży i zasad funkcjonowania serwisów
-
mile widziane doświadczenie w serwisie napraw i/lub Help Desk
Wybranym Kandydatom oferujemy:
-
pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia i dodatkowe benefity
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
możliwość rozwoju i awansu