Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/167/12/2017
Główne zadania:
• rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków dotyczących obrotu kartowego, produktów kartowych oraz operacji bankomatowych
• komunikacja oraz prowadzenie korespondencji z klientami i oddziałami w zakresie rozpatrywanych reklamacji, skarg i wniosków
• rejestracja w aplikacjach korekt wynikających z reklamacji, skarg i wniosków
• sporządzanie dyspozycji dotyczących rozstrzygnięć spraw wynikających z reklamacji, skarg i wniosków
• identyfikowanie przyczyn wystąpienia skarg, reklamacji i wniosków oraz ich analiza
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• minimum dwuletniego doświadczenia w obsłudze klientów Banku
• znajomości funkcjonowania/obsługi/rozliczania bankomatów i wpłatomatów
• bardzo dobrej znajomości produktów Banku, w szczególności produktów kartowych
• bardzo dobrej znajomości systemów Banku
• dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji ACI Issuer
• znajomości w stopniu zaawansowanym programów Pakietu MS Office
• doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu oraz odporności na stres, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych, umiejętności analitycznych, kreatywności
• dodatkowym atutem będzie: znajomość prawa, znajomość rynku usług bankowych
Oferujemy:
• umowę na zastępstwo
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.