Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji (jakości)

Kronospan
Szczecinek
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1120 dni temu
Grow with us.
Worldwide.

● Kronospan jest wiodącym na świecie producentem paneli drewnopochodnych ●Nasze produkty znajdują zastosowanie we wszystkim, od podłóg i mebli po domy o konstrukcji szkieletowej ●Inwestujemy w innowacje od 1897 r. ●Nasze zintegrowane działania pozwalają nam dopracować każdy szczegół ●27 krajów, ponad 40 zakładów.

Specjalista ds. reklamacji (jakości)
Ref.No: SDRSZ 10/21

Twoje obowiązki:

  • Terminowe przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych.
  • Obsługa klienta w zakresie prowadzonych reklamacji.
  • Analiza zasadności reklamacji klientów we współpracy z innymi działami i wprowadzanie działań korygujących.
  • Administracja zgłoszonych reklamacji i prowadzenie statystyk.
  • Przygotowanie bieżących i cyklicznych raportów oraz analiz z zakresu reklamacji.
  • Wyrywkowa  kontrola wyrobów gotowych, a także nadzór nad korygowaniem stwierdzonych nieprawidłowości.
  • Współpraca z kierownikami w zakresie eliminacji przyczyn powstawania wad.
  • Opracowywanie kart wymagań dla produktów i opiniowanie możliwości produkcyjnych.
  • Opracowywanie kryteriów oceny z uwzględnieniem indywidualnych wymagań Klientów.
  • Ścisła współpraca z pracownikami laboratorium.

Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność analizy problemu i generowania rozwiązań.
  • Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim.
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu Zarządzania jakością).
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Szczecinku.
  • Umiejętność dokonywania kalkulacji i analizy danych.
  • Dokładność, zaangażowania i dążenia do osiągnięcia wyników.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zdolność do samomotywacji.
  • Otwartość na nowe pomysły i zmiany.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego Atrakcyjny system nagród miesięcznych.
  • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Atrakcyjne zniżki na zakup produktów Kronospan.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...