Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Pracownik Działu Reklamacji Gliwice
Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)

Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)

ESA Logistika
Gliwice
praca stacjonarna
1515 dni temu

ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS). 

Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Gdańsku, Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu, Mielcu i Emilianowie.


Aktualnie w związku z rozwojem Naszej organizacji poszukujemy:
Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
Miejsce pracy: Gliwice

Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
Miejsce pracy: Gliwice

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • realizowanie i nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od klientów, przewoźników, pracowników, rozpatrywanie i składanie reklamacji dalszej;
  • kompletacja dokumentów/informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru;
  • wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not/faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not;
  • sporządzanie raportów i analiz;
  • wsparcie merytoryczne pracowników firmy w ramach podejmowanych działań naprawczych i zapobiegawczych; weryfikacja i ocena skuteczności podejmowanych działań; opieka jakościowa procesów operacyjnych firmy w ramach programu prewencji;
  • kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym;
  • kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym;
  • wyceny ubezpieczeniowe projektów operacyjnych, dopełnianie obowiązku informacyjnego względem firmy ubezpieczeniowej;
  • udział w audytach wewnętrznych i klienckich.

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży logistycznej lub doświadczenie w spedycji (warunek konieczny);
  • wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, zarządzanie jakością);
  • znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji);
  • praktyczna wiedza z zakresu obsługi reklamacji i ubezpieczeń, unormowań prawnych w zakresie reklamacji;
  • język angielski ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • podstawy wiedzy z zakresu wystawiania dokumentów księgowych (mile widziane).

Nasza oferta to:

  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę (wstępnie na okres próbny);
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz benefity (opieka medyczna, opieka prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, świąteczna karta przedpłacona oraz comiesięczne zasilenie karty kultura w ramach ZFŚS);
  • możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie);
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.
Drogi Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego” a w przypadku Twojego zainteresowania przyszłymi procesami rekrutacyjnymi, prosimy o dodatkowe umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu realizacji przyszłych postępowań rekrutacyjnych”.

oraz informujemy, że:

- wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym, a w przypadku zainteresowania, również w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

- masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do na adres e-mail szczygiel.angelika@esa-logistics.eu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

- Administratorem Twoich danych osobowych jest ESA s. r.o. Sp. zo.o. Oddział w Polsce (dalej „Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu e-mail szczygiel.angelika@esa-logistics.eu

- Podane przez Ciebie dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesów rekrutacyjnych i są one przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).



- do Twoich danych będą mieć dostęp nasi pracownicy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (np. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki związane z procesem rekrutacji.

- Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych w przypadku wyrażenia twojej zgody

- Twoje dane nie będą przekazywane do podmiotu i/lub państwa trzeciego

Przysługuje Ci prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Brak zgody na przetwarzanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Zapewniamy, że twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...