ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).
Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Gdańsku, Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu, Mielcu i Emilianowie.
Aktualnie w związku z rozwojem Naszej organizacji poszukujemy:
Specjalista ds. reklamacji i szkód (branża logistyczna)
Miejsce pracy: Gliwice
W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:
- realizowanie i nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od klientów, przewoźników, pracowników, rozpatrywanie i składanie reklamacji dalszej;
- kompletacja dokumentów/informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru;
- wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not/faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not;
- sporządzanie raportów i analiz;
- wsparcie merytoryczne pracowników firmy w ramach podejmowanych działań naprawczych i zapobiegawczych; weryfikacja i ocena skuteczności podejmowanych działań; opieka jakościowa procesów operacyjnych firmy w ramach programu prewencji;
- kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym;
- kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym;
- wyceny ubezpieczeniowe projektów operacyjnych, dopełnianie obowiązku informacyjnego względem firmy ubezpieczeniowej;
- udział w audytach wewnętrznych i klienckich.
Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:
- min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży logistycznej lub doświadczenie w spedycji (warunek konieczny);
- wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, zarządzanie jakością);
- znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji);
- praktyczna wiedza z zakresu obsługi reklamacji i ubezpieczeń, unormowań prawnych w zakresie reklamacji;
- język angielski ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację;
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- podstawy wiedzy z zakresu wystawiania dokumentów księgowych (mile widziane).
Nasza oferta to:
- bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę (wstępnie na okres próbny);
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz benefity (opieka medyczna, opieka prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, świąteczna karta przedpłacona oraz comiesięczne zasilenie karty kultura w ramach ZFŚS);
- możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
- radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie);
- pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.