Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji i BOK

ID Logistics Polska S.A.
łódzkie, Podkonice Duże k. Rawy Mazowieckiej
praca stacjonarna
1891 dni temu
ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i głównym dostawcą usług logistycznych dla branży spożywczej, odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Grupa ID Logistics działa w 18 krajach na całym świecie, gdzie w ponad 300 lokalizacjach zatrudnia 19 tys. pracowników. Na polskim rynku firma jest obecna od 2008 roku. ID Logistics Polska zarządza 8 magazynami o łącznej powierzchni ok.200 tys. mkw, ma też 1 oddział transportowy. Firma zatrudnia ponad 1000 osób. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu pracowników oraz innowacyjności, ID Logistics gwarantuje klientom najwyższą jakość usług. Więcej informacji znajdą Państwo na www.id-logistics.com
Specjalista ds. reklamacji i BOK
Miejsce pracy: Podkonice Duże k. Rawy Mazowieckiej
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
  • bogaty pakiet socjalny: karty przedpłacone na święta i Dzień Dziecka, dofinansowanie wypoczynków dzieci, zapomogi w trudnej sytuacji materialnej
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • umowa o pracę
  • rozwój zawodowy w strukturach firmy
  • komfortowe warunki pracy – nowy magazyn
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
  • rejestrowanie i rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji
  • weryfikacja zasadności wpływających zgłoszeń reklamacyjnych
  • obsługa procesu reklamacji jakościowych
  • prawidłowe przygotowanie dokumentacji
  • inicjowanie i aktywny udział w opracowywaniu działań korygujących
  • dbanie o terminowe i dokładne rozpatrywanie reklamacji , zgodnie z obowiązującymi procedurami, normami i wymaganiami klienta
  • prawidłowy nadzór i archiwizacja dokumentacji
  • biegła obsługa programu informatycznego
  • precyzyjna realizacja zleceń klienta zgodnie z przyjętym harmonogramem zleceń
  • sporządzanie raportów zgodnie z wymogami klienta i przełożonego
Jakich kompetencji szukamy:
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność pracy w grupie
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie dobrym
  • komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...