Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji i BOK

ID Logistics Polska S.A.
łódzkie, Podkonice Duże k. Rawy Mazowieckiej
praca stacjonarna
1735 dni temu
ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i głównym dostawcą usług logistycznych dla branży spożywczej, odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Grupa ID Logistics działa w 18 krajach na całym świecie, gdzie w ponad 300 lokalizacjach zatrudnia 19 tys. pracowników. Na polskim rynku firma jest obecna od 2008 roku. ID Logistics Polska zarządza 8 magazynami o łącznej powierzchni ok.200 tys. mkw, ma też 1 oddział transportowy. Firma zatrudnia ponad 1000 osób. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu pracowników oraz innowacyjności, ID Logistics gwarantuje klientom najwyższą jakość usług. Więcej informacji znajdą Państwo na www.id-logistics.com
Specjalista ds. reklamacji i BOK
Miejsce pracy: Podkonice Duże k. Rawy Mazowieckiej
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
  • bogaty pakiet socjalny: karty przedpłacone na święta i Dzień Dziecka, dofinansowanie wypoczynków dzieci, zapomogi w trudnej sytuacji materialnej
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • umowa o pracę
  • rozwój zawodowy w strukturach firmy
  • komfortowe warunki pracy – nowy magazyn
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
  • rejestrowanie i rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji
  • weryfikacja zasadności wpływających zgłoszeń reklamacyjnych
  • obsługa procesu reklamacji jakościowych
  • prawidłowe przygotowanie dokumentacji
  • inicjowanie i aktywny udział w opracowywaniu działań korygujących
  • dbanie o terminowe i dokładne rozpatrywanie reklamacji , zgodnie z obowiązującymi procedurami, normami i wymaganiami klienta
  • prawidłowy nadzór i archiwizacja dokumentacji
  • biegła obsługa programu informatycznego
  • precyzyjna realizacja zleceń klienta zgodnie z przyjętym harmonogramem zleceń
  • sporządzanie raportów zgodnie z wymogami klienta i przełożonego
Jakich kompetencji szukamy:
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność pracy w grupie
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie dobrym
  • komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...