Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
(umowa na zastępstwo) – Dział Jakości
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
prowadzenie reklamacji Klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących braków, nadwyżek, uszkodzeń towarów w dostawach
-
prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych w portalu reklamacyjnym
-
weryfikacja nadania towaru w oparciu o systemy IT oraz system monitoringu- analiza wydania towaru
-
prowadzenie magazynu braków dla towarów w związku z którymi wiąże się postępowanie wyjaśniające
-
pozyskiwanie dokumentacji wydania towaru przy reklamacjach braku i sprawach spornych, szczegółowa analiza przypadków, kontakt z Klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
-
składanie regresów do Przewoźnika dla spraw związanych z zagubieniem przesyłki oraz uszkodzeniem towaru w transporcie, wystawienie noty obciążeniowej dla Przewoźnika
-
obsługa Klienta w sprawach dotyczących nieprawidłowości w dostawie, pomoc w prowadzeniu dokumentacji
-
współpraca z Kontrolerami/Specjalistami Jakości zajmującymi się obsługą towarów uszkodzonych w celu rozliczenia zgłoszeń reklamacyjnych
-
współpraca z Działem Reklamacji, Transportu oraz pracownikami magazynu w celu skutecznego rozwiązania spraw związanych z nieprawidłowościami w dostawach
Od kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia min. średniego
-
doświadczenia w logistyce, obsłudze reklamacji
-
doświadczenia we współpracy z firmami przewozowymi, Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Oferujemy:
-
pełną wyzwań pracę z dużą dozą samodzielności i odpowiedzialności
- umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
-
możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej organizacji