PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowywanie projektu Regulaminu przydzielania i korzystania z przydzielonych tras pociągów (zwanego dalej Regulaminem), według przyjętych wytycznych, w celu udostępniania infrastruktury kolejowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami,
- przygotowywanie w oparciu o obowiązujące uregulowania i wytyczne projektów zmian i aktualizacji Regulaminu oraz przygotowywanie propozycji zmian w Regulaminie zgłoszonych przez komórki/jednostki organizacyjne Spółki, przewoźników kolejowych, instytucje zewnętrzne,
- prowadzenie analizy obowiązujących zapisów i propozycji zmian Regulaminu oraz bieżące weryfikowanie zmian przepisów wewnętrznych mających wpływ na aktualizację Regulaminu,
- współpraca z klientami Spółki oraz organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie dotyczącym Regulaminu,
- przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., monitorowanie i aktualizowanie stron internetowych Spółki w zakresie dotyczącym Regulaminu.
- przygotowywanie materiałów na narady eksploatacyjne, spotkania z przewoźnikami oraz udzielanie odpowiedzi przewoźnikom i innym podmiotom, w celu zaspokojenia potrzeb informacyjnych odbiorców
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Przewoźników w zakresie dotyczącym Regulaminu,
- opiniowanie projektów aktów prawnych, opracowań i dokumentów związanych z Regulaminem w celu uwzględnienia stanowiska Spółki,
- bieżące weryfikowanie zmian przepisów wewnętrznych i powszechnie obowiązujących mających wpływ na aktualizację Regulaminu.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z transportem kolejowym,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie udostępniania infrastruktury,
- umiejętność analizy przepisów prawa,
- znajomość obsługi MS Excel i MS Word na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność pracy w zespole oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
Mile widziane kwalifikacje:
- doświadczenie w opracowywaniu regulaminu dostępu do infrastruktury kolejowej,
- doświadczenie w przygotowywaniu umów handlowych na dostęp do infrastruktury kolejowej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- znajomość obsługi MS Power Point na poziomie średnio zaawansowanym,
- identyfikacja z firmą, orientacja na klienta oraz zaangażowanie,
- komunikatywność i samodzielność,
- umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.