Miejsce pracy: jednostka organizacyjna: Biuro Zakupów
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- udział w organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu Poczty Polskiej S.A.
- udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji przewodniczącego lub sekretarza
- udział w negocjacjach
- opiniowanie wniosków o udzielenie zamówień i bieżące wspieranie jednostek organizacyjnych w zakresie procesu udzielania zamówień
- monitorowanie zmian obowiązujących przepisów prawa i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych
- reprezentowanie Poczty Polskiej S.A. w postępowaniach odwoławczych w ramach prowadzonych postępowań przed KIO
- wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki w zakresie prawidłowej interpretacji regulaminu udzielania zamówień w Poczcie Polskiej S.A. i ustawy Prawo zamówień publicznych
- masz min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień po stronie zamawiającego, zobowiązanego do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- znasz bardzo dobrze ustawę Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie
- znasz dobrze Kodeks cywilny i Kodeks spółek handlowych
- masz wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja, pokrewne
- znasz dobrze programy pakietu MS Office
- bardzo dobrze organizujesz i planujesz swoją pracę
- masz umiejętności analityczne
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, udział w pocztowych grupach sportowych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym