Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Specjalista ds. Raportowania/ Pracownik Back Office – ze znajomością Navision
Specjalista ds. Raportowania/ Pracownik Back Office – ze znajomością Navision
Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4170 dni temu
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym i sektorowi publicznemu.
Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody.
W Polsce istniejemy od 2006 roku i zatrudniamy już ponad 1000 pracowników. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje, wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Raportowania/ Pracownik Back Office – ze znajomością Navision
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i analiza danych do fakturowania miesięcznego,
Wprowadzenie nowych danych i zmian do systemów na temat urządzeń,
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...