Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Specjalista ds. rozliczeń i administracji

    W&K Industriemontage Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń mediów energetycznych

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Zbieranie i analiza danych dotyczących zużycia mediów. Kontrola poprawności danych. Aktywny udział w raportowaniu działalności koncesjonowanej z zakresu obrotu energią do urzędów centralnych. Udział w przygotowywaniu raportów rozliczeniowych na...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Raportowania i BDO

FBSERWIS SA
dolnośląskie, Wrocław, Bielany Wrocławskie
praca stacjonarna
1756 dni temu

FBSerwis została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku.

Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:

  • Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
  • Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
  • Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
  • Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.

Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na nowo utworzone stanowisko:

Specjalista ds. Raportowania i BDO
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Za co cenią nas Pracownicy ?
  • Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
  • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
  • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
  • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
  • Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
  • Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, ZFŚS).
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
  • Prowadzenie ewidencji odpadów w bazie BDO.
  • Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu wagowego oraz do rejestru BDO.
  • Rejestracja odpadów dostarczonych i wywożonych z bazy magazynowo-transportowej, wprowadzanie zmian i aktualizacji.
  • Wydawanie dokumentów do transportu odpadów.
  • Ważenie odpadów i wydawanie kwitów wagowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
  • Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarze ochrony środowiska.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel.
  • Systematyczność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
  • Zaangażowanie i umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Wiedza na temat zagadnień gospodarki odpadami będzie dużym atutem potencjalnych kandydatów.
  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym.
Co możemy zaoferować ?
  • Umowę o pracę, pełny etat.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o długoletniej tradycji na rynku.
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Specjalista ds. rozliczeń i administracji

    W&K Industriemontage Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń mediów energetycznych

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Zbieranie i analiza danych dotyczących zużycia mediów. Kontrola poprawności danych. Aktywny udział w raportowaniu działalności koncesjonowanej z zakresu obrotu energią do urzędów centralnych. Udział w przygotowywaniu raportów rozliczeniowych na...