FBSerwis została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na nowo utworzone stanowisko:
Specjalista ds. Raportowania i BDO
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Za co cenią nas Pracownicy ?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, ZFŚS).
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Prowadzenie ewidencji odpadów w bazie BDO.
- Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu wagowego oraz do rejestru BDO.
- Rejestracja odpadów dostarczonych i wywożonych z bazy magazynowo-transportowej, wprowadzanie zmian i aktualizacji.
- Wydawanie dokumentów do transportu odpadów.
- Ważenie odpadów i wydawanie kwitów wagowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarze ochrony środowiska.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel.
- Systematyczność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
- Zaangażowanie i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Wiedza na temat zagadnień gospodarki odpadami będzie dużym atutem potencjalnych kandydatów.
- Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym.
Co możemy zaoferować ?
- Umowę o pracę, pełny etat.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o długoletniej tradycji na rynku.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.