Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru Contact Center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej. Należymy do Grupy Kapitałowej Arteria SA, czyli jednego z największych w Polsce podmiotów oferujących wielopłaszczyznowe wsparcie procesów sprzedaży i obsługi klientów. Arteria jest jedyną w tej branży spółką notowaną na giełdzie.
Jeśli chcesz wspólnie z nami tworzyć systemy biznesowe, odpowiednio dedykowane rozwiązania branżowe, brać aktywny udział w tworzeniu i usprawnianiu raportowania oraz pracować z bazami danych – koniecznie APLIKUJ!
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu w dziale analiz i wsparcia sprzedaży, kandydatów na stanowisko:
Do Twoich zadań będzie należeć:
- przygotowywanie analiz, raportów, zestawień wspomagających pracę oraz podejmowanie decyzji w Dziale Sprzedaży,
- opracowywanie raportów, analiz działań sprzedażowych, potencjału sprzedażowego wraz z rekomendacją kierunku zmian,
- analizy realizacji KPI zespołu sprzedażowego (analiza wyników oraz ukierunkowanie na zmiany w danym obszarze sprzedaży),
- wizualizacja oraz optymalizacja istniejących procesów raportowych (dostosowanie wyników do potrzeb Klienta).
Czego oczekujemy od Ciebie:
- zaawansowanej znajomości MS Excel,
- doświadczenia zawodowego w obszarze analiz danych, raportowania,
- zdolności analitycznych, interpretacji danych oraz ich wizualizacji,
- kreatywności w poszukiwaniu rozwiązań,
- samodzielności oraz umiejętności wyznaczania priorytetów.
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji (gwarantowana podstawa + system motywacyjny),
- współpracę w wyjątkowej i przyjaznej atmosferze, w której wszyscy czują się swobodnie i mogą na siebie liczyć,
- możliwość dalszego rozwoju oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.