Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Raportów i Analiz
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SdRiA/KRK/BB/W/07
Zakres zadań:
Sporządzanie grafików zgodnie z wymaganiami projektu
Przygotowywanie danych oraz raportów
Przygotowywanie i kontrolowanie kluczowych wskaźników efektywności pracy Agentów (produktywności, jakość, ilość sprzedaży)
Zarządzanie realnym czasem aktywności
Informowanie w razie konieczności o problemach technicznych, produkcyjnych i innych rozbieżnościach
Monitorowanie realizacji grafików w stosunku do planu
Profil kandydata:
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności pracy z danymi liczbowymi,
Zaawansowana znajomość MS Office (w szczególności Excel) – warunek konieczny,
Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym w mowie i w piśmie,
Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Zapewniamy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji,
Unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...