- nadzór i utrzymanie procesów ładowania danych statystycznych i konfiguracyjny sieci radiowej
- analiza danych statystycznych, tworzenie raportów na zlecenie zespołów optymalizacji sieci
- wsparcie w utrzymaniu i rozwoju narzędzi na potrzeby budowy i optymalizacji sieci
- utrzymanie jakości danych w bazach danych oraz rozwój procesów wymiany danych pomiędzy systemami
- optymalizacja zapytać SQL używanych przez innych użytkowników
- znajomość SQL (dowolna z baz: Oracle, MS SQL, MySQL, Postres)
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych
- umiejętność projektowania i tworzenia złożonych zapytań SQL, w tym używania funkcji agregujących, łączenia tabel czy tworzenia podzapytań
- zdolność do optymalizowania zapytań SQL w celu uzyskania lepszej wydajności i szybszych czasów odpowiedzi
- umiejętność programowania (język dowolny: C#, Python, JAVA, etc.)
- zdolność do interpretacji wyników analiz danych i prezentowania ich w zrozumiały sposób
- samodzielność, inicjatywę w wyszukiwaniu i poprawianiu błędów
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.