Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Public Relations

MMSport sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
3576 dni temu

Ogłoszenie numer: 602911, z dnia 2015-02-03

MMSport sp.j.

MMSport jest przedstawicielem, wyłącznym importerem i dystrybutorem na całą Polskę amerykańskich firm KEEN, produkującej wysokiej klasy obuwie outdoorowe oraz casualowe oraz Under Armour, jednej z największych korporacji w branży sportowej, producenta obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem, do swojego biura w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Public Relations

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację strategii public relations zgodnie z przyjętą strategią firmy. Do jej zadań będzie należeć budowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek, redagowanie pism, notatek prasowych, newsletterów, artykułów prasowych oraz pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z dziennikarzami, blogerami i trendseterami. Ponad to w ramach swoich obowiązków będzie także organizować i koordynować wydarzenia promocyjne, a także gromadzić informacje o promowanych markach pojawiające się w mediach.

 

Obowiązki

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii PR dla marek wraz z działem marketingu zgodnie z przyjętą strategią spółki

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek w mediach (KEEN, Under Armour) nowoczesnych i tradycyjnych (pisanie artykułów, product placement, organizowanie testów odzieży, itp.)

  • Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, bloggerami, trendsetterami, etc.

  • Przygotowywanie artykułów i notatek prasowych, newsletterów, etc.

  • Przygotowywanie treści do sklepów internetowych

  • Współpraca z działem marketingu przy opracowywaniu materiałów promocyjnych

  • Organizacja i udział w wydarzeniach i eventach promocyjnych

  • Monitorowanie informacji na temat promowanych marek pojawiających się w mediach

  • Wspieranie przełożonego w zakresie organizacji i przeprowadzania akcji marketingowych i PR-owych

  • Raportowanie działań

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w promowaniu marek sportowych lub /i outdoorowych)

  • Doświadczenie w koordynowaniu wydarzeń promocyjnych

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie, marketing, pokrewne lub studia podyplomowe z zakresu Public Relations)

  • Wiedza z zakresu kreowania wizerunku i promocji w Internecie i mediach tradycyjnych

  • Chęć pogłębiania wiedzy z zakresu PR i marketingu

  • Znajomość i umiejętność obsługi portalów społecznościowych (Facebook, YouTube)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym

  • Posiadanie prawa jazdy kat. B

  • Umiejętność łatwego pisania różnego rodzaju tekstów i budowania trwałych relacji

  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office

  • Kreatywność i nieszablonowość w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Kultura osobista i komunikatywność

  • Samodzielność i zapał do działania

Mile widziane:

  • Znajomość branży sportowej

  • Znajomość obsługi programu Adobe Photoshop

  • Własna sieć kontaktów z mediami

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (początkowo na czas określony)

  • Możliwość rozwoju

  • Ciekawą pracę w branży sportowej przy markach globalnych

  • Pracę w zespole doświadczonych specjalistów

  • Przyjazną atmosferę

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...