Ogłoszenie numer: 602911, z dnia 2015-02-03
MMSport sp.j.
MMSport jest przedstawicielem, wyłącznym importerem i dystrybutorem na całą Polskę amerykańskich firm KEEN, produkującej wysokiej klasy obuwie outdoorowe oraz casualowe oraz Under Armour, jednej z największych korporacji w branży sportowej, producenta obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.
W związku z dynamicznym rozwojem, do swojego biura w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Public Relations
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację strategii public relations zgodnie z przyjętą strategią firmy. Do jej zadań będzie należeć budowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek, redagowanie pism, notatek prasowych, newsletterów, artykułów prasowych oraz pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z dziennikarzami, blogerami i trendseterami. Ponad to w ramach swoich obowiązków będzie także organizować i koordynować wydarzenia promocyjne, a także gromadzić informacje o promowanych markach pojawiające się w mediach.
Obowiązki
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii PR dla marek wraz z działem marketingu zgodnie z przyjętą strategią spółki
-
Kreowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek w mediach (KEEN, Under Armour) nowoczesnych i tradycyjnych (pisanie artykułów, product placement, organizowanie testów odzieży, itp.)
-
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, bloggerami, trendsetterami, etc.
-
Przygotowywanie artykułów i notatek prasowych, newsletterów, etc.
-
Przygotowywanie treści do sklepów internetowych
-
Współpraca z działem marketingu przy opracowywaniu materiałów promocyjnych
-
Organizacja i udział w wydarzeniach i eventach promocyjnych
-
Monitorowanie informacji na temat promowanych marek pojawiających się w mediach
-
Wspieranie przełożonego w zakresie organizacji i przeprowadzania akcji marketingowych i PR-owych
-
Raportowanie działań
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w promowaniu marek sportowych lub /i outdoorowych)
-
Doświadczenie w koordynowaniu wydarzeń promocyjnych
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie, marketing, pokrewne lub studia podyplomowe z zakresu Public Relations)
-
Wiedza z zakresu kreowania wizerunku i promocji w Internecie i mediach tradycyjnych
-
Chęć pogłębiania wiedzy z zakresu PR i marketingu
-
Znajomość i umiejętność obsługi portalów społecznościowych (Facebook, YouTube)
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B
-
Umiejętność łatwego pisania różnego rodzaju tekstów i budowania trwałych relacji
-
Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
-
Kreatywność i nieszablonowość w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Kultura osobista i komunikatywność
-
Samodzielność i zapał do działania
Mile widziane:
-
Znajomość branży sportowej
-
Znajomość obsługi programu Adobe Photoshop
-
Własna sieć kontaktów z mediami
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (początkowo na czas określony)
-
Możliwość rozwoju
-
Ciekawą pracę w branży sportowej przy markach globalnych
-
Pracę w zespole doświadczonych specjalistów
-
Przyjazną atmosferę