https://teatrkto.pl/
Czeka na Ciebie Teatr KTO! Ale zanim zaprezentujemy Ci zakres Twoich przyszłych zadań, najpierw kilka istotnych dla nas liczb. 44 sezony artystyczne, 80 tytułów (na scenie i… na ulicy!), 3 000 000 widzów! A do tego podróże po całym świecie – było ich blisko 300! 250 miast w Polsce, 40 krajów i 5 kontynentów. Jednak dzięki szybkiej cyfryzacji świata kultury już wkrótce będziemy absolutnie wszędzie. Dlatego potrzebujemy właśnie Ciebie. Mistrza komunikacji i empatycznego speca od budowania relacji.
Poszukujemy specjalisty ds. promocji, public & media relations do naszego Działu Realizacji i Promocji. Zależy nam na tym, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, którzy kochają teatr lub… jeszcze o tym nie wiedzą, ale dzięki przygotowywanym przez Ciebie materiałom oraz bezpośredniemu kontaktowi z Tobą już wkrótce się tego dowiedzą! Zatem… do dzieła! Uwaga – tylko dla wytrwałych, ale warto!
- Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji. Zwłaszcza z przedstawicielami mediów, szczególnie z sektora kultury – chwyć za telefon, napisz maila, umów się na spotkanie i działaj.
- Piszesz i tworzysz treści zarówno przed pierwszą kawą, jak i tuż po przerwie na obiad? Dużo u nas się dzieje, więc kreowanie treści promocyjnych i lekkie pióro do pisania poprawnych i merytorycznych tekstów to podstawa.
- Przepływ informacji wewnętrznej is the king! Zatem rozmawiaj ze współpracownikami, by pozyskać przydatne informacje do celów promocyjnych.
- Tak, robimy też konferencje prasowe i briefingi.
- Wiadomości email i rozmowy telefoniczne każdej i każdego z nas wpływają na budowanie reputacji i wizerunku Teatru. Potrzebujemy speca, który pomoże nam być spójnym w każdym calu i zadba o nasz PR.
- Plany. Tak… tego nie unikniemy. Bądźmy szczerzy: bez długoterminowych strategii i miesięcznych planów promocji Teatru nie da się pracować, więc pod tym względem również liczymy na Twoje zdolności i doświadczenie.
- W mig łapiesz okazje do tworzenia postów i tekstów? Lubimy spontaniczne akcje, więc warto je wykorzystywać w komunikacji. Będzie to jedno z Twoich zadań.
- Było o planach? To jeszcze budżety. Będziesz zarządzał budżetami wybranych, przez Ciebie i zespół, kanałów oraz narzędzi komunikacji.
- I przede wszystkim nie będziesz w tym wszystkim sam – ponieważ współpracujemy z podwykonawcami, agencjami reklamowymi, agencjami reklamy zewnętrznej, drukarniami, fotografami, grafikami, copywriterami, redaktorami i oczywiście mediami. Będziesz koordynować kontakt z nimi.
- A poza tym, to już raczej klasyki: tworzenie treści i administrowanie social mediami i naszymi platformami komunikacji, realizacja płatnych kampanii w mediach społecznościowych, opracowywanie prostych grafik, współtworzenie ofert sponsorskich i patronackich.
Trochę dużo jak na jedną osobę? Nie martw się! Będziesz mógł liczyć na zgrany zespół. Przed nami ważny rok! Podchodzimy więc do wszystkiego z otwartą głową!
- Szybko i sprawnie tworzysz poprawne gramatycznie i chwytliwe teksty promocyjne i informacyjne,
- Masz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki humanistyczne),
- Od minimum dwóch lat pracujesz na podobnym stanowisku,
- Jesteś empatyczna / empatyczny, łatwo nawiązujesz kontakty i po prostu nie boisz się rozmowy z drugim człowiekiem (na żywo lub online),
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista i dbasz o swój wizerunek (to ważne, będziesz dbał także o nasz),
- Umiesz tworzyć strategie działań promocyjnych i nie boisz się wdrażać swoich genialnych pomysłów,
- Jesteś „omnichannelowcem” - znasz różne kanały i narzędzia komunikacji, a media społecznościowe to dla Ciebie środowisko naturalne,
- Łapiesz okazje komunikacyjne i umiesz kreatywnie myśleć: jeśli gdzieś nadarzy się sposobność do stworzenia postu, tekstu lub materiału spoza planu i strategii, na pewno wykorzystasz tę okazję,
- I na koniec klasyki! Liczymy na: dużą samodzielność, proaktywność i gotowość na przyjęcie odpowiedzialności za dany obszar, umiejętność zarządzania sobą w czasie i koordynowania kilku projektów równocześnie i dobrą znajomość języka angielskiego – tak, przyda się, bo realizujemy sporo projektów międzynarodowych,
- Aha – jeszcze jedno: jesteś po prostu otwarta / otwarty i umiesz pracować w zespole. W końcu Teatr to jedna wielka rodzina!
- Wiedza z zakresu teatru, która zagwarantuje szybkie wdrożenie;
- Doświadczenie w realizacji promocji w sektorze kultury;
- Znajomość mediów i dziennikarzy branżowych w obszarze kultury, ze szczególnym uwzględnieniem teatru;
- Doświadczenie w zakresie analityki internetowej (Google Analitics, pixele konwersji itp) i realizacji płatnych kampanii wsparcia sprzedaży w Internecie, szczególnie na Facebooku oraz Instagramie.
Jak wspomnieliśmy wcześniej, to dla nas ważny rok! W planach otwarcie nowej siedziby, eksplozja projektów i odświeżenie naszego wizerunku. Dlatego też jako zespół, wraz z naszym szefem - Jerzym Zoniem, który niezmiennie od 43 lat jest Dyrektorem Teatru KTO – możemy zaoferować Ci:
- Realny wpływ na tworzenie i realizację strategii działań promocyjnych Teatru oraz budowanie wizerunku Teatru w mediach;
- Duuużą samodzielność;
- Pracę w niewielkim, elastycznym zespole, w którym stawiamy na indywidualne talenty, rozwój osób i organizacji oraz współpracę zespołową;
- Pracę w nowej, atrakcyjnej siedzibie Teatru w Podgórzu – tak, przed nami kampania inauguracyjna – odpowiedzialność, ale i wspaniałe wyzwanie!
- Pracę w instytucji o unikatowym profilu działalności, łączącym teatr repertuarowy z teatrem w drodze, który realizuje wiele spektakli w Polsce i za granicą;
- Realizację projektów specjalnych, takich jak autorski, cykliczny Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych ULICA;
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – jesteśmy Instytucją Kultury Miasta Krakowa;
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia;
- Możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.