specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Specjalista ds. projektów zagranicznych z językiem niemieckim/francuskim
Specjalista ds. projektów zagranicznych z językiem niemieckim/francuskim
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2872 dni temu
Specjalista ds. projektów zagranicznych z językiem niemieckim/francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-110-1-2KRK_23
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla dużej międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. projektów zagranicznych z językiem niemieckim/francuskim (m/k)
Miejsce pracy: Kraków
Opis:
Wsparcie oeganizacji w zakresie realizacji projektów z obszaru księgowości, administracji HR lub obsługi klienta,
Kontrola oraz weryfikacja przesyłanych informacji
Kooperacja z innymi działami firmy
Sporządzanie zestawień oraz raportów
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. francuskiego lub niemieckiego - warunek konieczny
Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Doskonała organizacja pracy i wysoka kultura osobista
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
Szkolenie od pierwszego dnia pracy oraz profesjonalny program szkoleń
Cenne doświadczenie zawodowe w strukturach międzynarodowej korporacji
Atrakcyjne wynagrodzenie
Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych
Możliwość zawodowego rozwoju
Zainteresowane osoby zapraszam do przesyłania CV wraz z nazwą stanowiska i numerem referencyjnym w tytule maila na adres: michal.jakubczyk@cpljobs.pl
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...