Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Projektów w Zespole ds. Modernizacji Majątku
Miejsce pracy: Lublin
Liczba etatów: 2 (pełny etat)
Okres zatrudnienia: od 01.09.2023
W zakresie realizacji projektów:
- realizacja zadań administracyjnych w projektu,
- obsługa osób zaangażowanych w realizację projektu,
- prowadzenie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości projektu,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej,
- organizowanie spotkań zespołów projektowych,
W zakresie pozyskiwania projektów:
- bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania,
- przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi
- ścisła współpraca ze środowiskiem naukowym, dydaktycznym i administracyjnym oraz współdziałanie z innymi jednostkami Uczelni, z instytucjami zewnętrznymi, krajowymi i zagranicznymi, w zakresie sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej
- prowadzenie akcji informacyjnej o istniejących programach i procedurach oraz doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla Uczelni oraz jej pracowników
- realizacja niezbędnych działań na etapie oceny wniosku aplikacyjnego, procesu negocjacji, odwołań/protestów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie pisania projektów, w szczególności rozwojowych, wdrożeniowych, naukowych lub/i inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE i innych źródeł zewnętrznych,
- bardzo dobra znajomość źródeł finansowania projektów, w tym szczególnie podstawowych aktów prawnych, zasad oraz wytycznych regulujących realizację projektów w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych oraz funduszy pomocowych,
- znajomość specyfiki realizacji projektów współfinansowanych z UE w sektorze finansów publicznych,
- znajomość zagadnień finansowych z zakresu wymogów aplikowania i realizacji projektów unijnych
- znajomość i doświadczenie w pracy z generatorami wniosków aplikacyjnych,
- bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość programów biurowych (Word, Excel).
Pożądane cechy:
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy,
- dokładność, terminowość i rzetelność w przygotowywaniu dokumentacji,
- umiejętność pozyskiwania informacji i inicjatywa w proponowaniu nieszablonowych rozwiązań,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność redagowania tekstów urzędowych
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z stałej podstawy i pochodnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w doświadczonym i kompetentnym zespole,
- możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy,
- bogaty pakiet socjalny.