Specjalista ds. posprzedażowej obsługi sklepu zoologicznego z językiem francuskim lub niemieckim
hybrydowo || 90% zdalnie, 10% stacjonarnie z Krakowa ||
Biegle władasz francuskim? Lubisz zwierzęta tak jak my? Nie boisz się rozmawiać z ludźmi? Dołącz do nas!
Wśród Nas są marzyciele i realiści. Sportowcy i kucharze. Dowcipnisie i nieco poważniejsze persony. Mimo tej różnorodności świetnie się dogadujemy i wspólnie potrafimy wypracować biznesowy cel. Daj się poznać!
Praca polega na posprzedażowej obsłudze Klientów znanego, Internetowego sklepu zoologicznego (infolinia przychodząca, korespondencja mailowa, back office).
Czym się zajmujemy na tym projekcie?
- Udzielamy informacji o przygotowaniu zamówienia lub braku artykułów w magazynie.
- Przekazujemy informacje na temat opóźnienia wysyłki.
- Przyjmujemy informacje w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego towaru lub jego niezgodności z zamówieniem.
- Aktualizujemy dane kontaktowe.
- Udzielamy informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu.
- Odpowiadamy również na pytania dotyczące dostawy.
Jakie są nasze oczekiwania?
- Znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie - poziom C1.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinnym.
- Komunikatywność i pozytywne nastawienie.
Co zyskasz pracując z nami?
- Atrakcyjną stawkę gwarantowaną + system premiowy (od 46 zł/h).
- Elastyczny grafik - godziny pracy projektu: od poniedziałku do piątku to 8:00-20:00, w soboty i niedziele 9:00-16:00 (przewidujemy 1 weekend pracujący) – to ty wybierasz w jakich godzinach pracujesz, tak aby realizować pełen wymiar godzinowy.
- Pracę hybrydową - wystarczy, że pojawisz się w naszym biurze kilka razy w miesiącu.
- Kapitalną atmosferę.
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące Cię do pracy oraz wsparcie na każdym etapie pracy.
Coś mi mówi, że świetnie się u nas odnajdziesz. Aplikuj!