- Planowanie sieci radiokomunikacyjnej na powierzonym obszarze
- Optymalizacja sieci radiowej
- Kontrola jakości pracy sieci oraz świadczonych usług, monitorowanie KPI, rozwiązywanie problemów
- Praca w terenie (wizyty techniczne, rozpoznanie i weryfikacja potencjalnych lokalizacji stacji bazowych, testy funkcjonowania sieci)
- Jesteś absolwentem telekomunikacji, informatyki lub pokrewnego kierunku
- Posiadasz wiedzę z zakresu działania sieci radiokomunikacyjnej GSM, UMTS, LTE
- Chcesz doskonalić i pogłębiać swoją wiedze oraz kompetencje
- Masz zdolności do analitycznego myślenia, analiza statystyk nie stanowi dla Ciebie problemu (zainteresowanie tematyką baz danych oraz znajomość SQL będzie dodatkowym atutem)
- Szukasz rozwiązań pracując samodzielnie jak i zespołowo
- Posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
- Doświadczenie w planowaniu sieci radiowej UMTS/GSM/LTE oraz znajomość specjalistycznych narzędzi wspierających planowanie, monitorowanie i optymalizację sieci będzie mile widziane.
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.