- Utrzymywanie głównych planów produkcyjnych w systemie i przekazywanie ich do osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji. Zarządzanie realizacją w przypisanych zakładach w oparciu o wymagania rynku i dostępność zapasów
Zarządzanie wszystkimi wyjątkami w horyzoncie 1-14 tygodni, w których występuje brak równowagi między popytem a podażą, w tym eskalowane ze źródła zaopatrzenia (realizacja produkcji) - współpraca przy analizie przyczyn źródłowych i prowadzenie działań naprawczych. Wspieranie planowania scenariuszy produkcyjnych i korygowanie kursów we współpracy z rynkami, planistą materiałowym. Współpraca z indonezyjskim odziałem firmy. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim i indonezyjskim. Utrzymywanie stałego kontakt oraz raportowanie dot. planowania operacyjnego do zagranicznej firmy z Indonezji z siedzibą w Dżakarcie Południowej należącej do grupy spółek. Kontakty z pozostałymi współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim.
- Miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania.
- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: indonezyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność planowania w przedsiębiorstwie.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 10 000 PLN
Sposób aplikowania:za pośrednictwem urzędu
Adres:Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pośrednik Pracy
32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Sposób kontaktu:za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.