Specjalista ds. Planowania czasu Pracy
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoją rolą będzie:
- Tworzenie harmonogramów czasu pracy z uwzględnieniem potrzeb obszarów operacyjnych spółki i pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy i wymaganiami wewnętrznymi
- Bieżąca kontrola rzeczywistej realizacji ustalonych grafików, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów prawa pracy i reagowanie na pojawiające się odstępstwa
- Ścisła współpraca z kierownikami i managerami operacyjnymi
- Wpływ na poziom kosztów personalnych poprzez efektywne planowanie
- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz związanych z planowaniem czasu pracy
- Wsparcie i szkolenie osób nadzorujących i zarządzających pracownikami w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Zatrudnienie na umowę o pracę
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Zatrudnienie na umowę o pracę
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie planowania czasu pracy
- Bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel)
- Wykształcenia min. średniego
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych
- Wysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnych
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej
- Dokładności w pracy z danymi i dokumentacją
- Szybkiego przyswajania i przetwarzania informacji
- Odporności na stres, dostosowywania się do zmieniających się czynników, elastyczności w działaniu