ROSOMAK Spółka Akcyjna z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przedsiębiorstwo o szczególnym znaczeniu dla gospodarki państwa specjalizujące się w produkcji, remoncie i modernizacji wyrobów specjalnych na potrzeby Sił Zbrojnych RP, m.in. Kołowych Transporterów Opancerzonych „ROSOMAK”,
oferuje w siedzibie spółki stanowisko pracy:
Specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
ZAKRES ZADAŃ
- samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy;
- przygotowanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON itp.;
- sporządzanie list płac dla kilku wydziałów, analiza rozliczeń czasu pracy;
- bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących wynagrodzeń;
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno – rentowych;
- administrowanie dokumentacją płacową;
- sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów;
- prowadzenie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie);
- weryfikacja umów cywilnoprawnych;
- aktywna współpraca z pozostałymi działami podczas przygotowania miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań;
- obsługa programu płatnik.
WYMAGANIA FORMALNE
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia, kadry i płace lub pokrewne;
- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI
- zasadnicze:
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz ewidencji czasu pracy;
- bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej;
- praktyczna znajomość programu Płatnik, w tym znajomość zasad sporządzania korekt dokumentów rozliczeniowych do ZUS.
- cechy osobiste:
- odpowiedzialność;
- stanowczość;
- nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
- zaangażowanie;
- umiejętność pracy w zespole.