specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Specjalista ds. Pierwszej Linii Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (IT Specialist)
Specjalista ds. Pierwszej Linii Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (IT Specialist)
Zerochaos Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3115 dni temu
ZeroChaos jest globalnym liderem dostarczania usług w obszarze wsparcia zarządzania zewnętrznymi zasobami ludzikimi, posiadającym biura w Europie oraz USA. Od 2010 roku wspieramy zatrudnienie pracowników etatowych i kontraktowych w Polsce oraz na całym świecie.
ZeroChaos zatrudnia ponad 70 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje 200 klientów w 16 krajach. Na liście naszych Klientów figuruje wiele wiodących firm i organizacji z takich sektorów jak: IT, telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia etc.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w branży usług informatycznych, wielokrotnie nagradzanego w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Pierwszej Linii Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (IT Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowe obowiązki:
wsparcie techniczne użytkowników (I linia wsparcia)
rejestrowanie/ klasyfikowanie zgłoszeń wraz z określeniem ich priorytetów
tworzenie raportów
współpraca z II i III linią wsparcia
Wymagania:
znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego klienta
komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
dyspozycyjność
zaawansowana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana)
Oferujemy:
pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach technicznym i językowym
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...