Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji Kandydatów na specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej z branży BPO/SSC, poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
-
zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,
-
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wymaganej dokumentacji kadrowo – płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji personalnej,
-
wsparcie i obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych,
-
bieżące współpraca z kierownictwem firmy w zakresie prawa pracy,
-
wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym,
-
tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,
-
współpraca z biurem rachunkowym.
-
min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowej, w firmie zatrudniającej minimum 100 osób,
-
praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych,
-
bardzo dobra wiedza z zakresu przepisów prawa pracy m. in. w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej, zawierania i rozwiązywania umów o pracę, rozliczania czasu pracy etc.,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym,
-
doskonała organizacji pracy własnej i samodzielności,
-
nastawienie na osiąganie celów i umiejętność pracy w zespole,
-
orientacja na wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego i partnerów zewnętrznych.
-
pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w środowisku międzynarodowym,
-
otwartą i przyjazną atmosferę pracy,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie.