Dbamy o Twoje zaufanie
Firma Cardif, wchodząca w skład międzynarodowej grupy finansowej BNP PARIBAS, jest liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytobiorców, czyli bancassurance i jej twórcą we Francji. Cardif ubezpiecza 50 milionów osób na trzech kontynentach. Do grupy kapitałowej BNP Paribas w Polsce należą następujące spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce, Cardif Services Sp. z o.o., BNP Paribas Bank Polska S.A., OFE Pocztylion oraz PAUF S.A.
We wrześniu 2007 roku Cardif otworzył w Łodzi własne call center, które dedykowane jest do sprzedaży produktów finansowych. Łącznie ponad 200 naszych dynamicznych telemarketerów sprzedaje ubezpieczenia przez telefon klientom naszych partnerów bankowych - wiodące banki na rynku polskim. Obecnie działamy w dwóch lokalizacjach: na ulicy Łąkowej 11 (Tower Building) oraz ulicy Fabrycznej 17 (Textorial Park).
Jako właściciele call center jesteśmy niezależni i elastyczni. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość zdobywania doświadczenia w zakresie ubezpieczeń, elastyczne godziny pracy, które umożliwiają połączenie pracy ze studiami oraz przejrzystą ścieżkę kariery. Nasze call center to wyjątkowe miejsce pracy!
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Zadania:
- realizacja projektów rekrutacyjnych w firmie, wdrażanie oraz kreowanie nowych rozwiązań w zakresie rekrutacji pracowników i współpracowników,
- obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej (wystawianie umów, aneksów, rozliczanie ewidencji czasu pracy),
- naliczanie wynagrodzeń pracowników firmy oraz kompleksowa obsługa umów cywilnoprawnych,
- przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS, tworzenie dokumentów korygujących,
- przygotowywanie dokumentów PIT-11,
- prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej zgodnie z wymogami przepisów prawa,
- czynny udział w pracach i projektach działu personalnego,
- bieżące raportowanie.
- min 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale personalnym, w tym przy prowadzeniu procesów selekcji i rekrutacji oraz przy obsłudze kadrowo-płacowej,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- dobra znajomość metod i technik rekrutacji,
- znajomość języka angielskiego minimum w stopniu bardzo dobrym,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- zdolność planowania i organizowania swojej pracy.
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- szeroki pakiet dodatkowych świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kurs języka angielskiego, zajęcia sportowe),
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznej i rozwijającej się firmie.