specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Synevo Sp. z o.o.Kraków, ul. Ujastek 3
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Jeśli jesteś skrupulatny, kreatywny, masz głowę pełną pomysłów i mnóstwo energii do pracy, zapraszamy do pracy w Stowarzyszeniu SIEMACHA na stanowisku specjalista ds. partnerów.
Zaaplikuj i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Partnerów
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Przygotowywanie dokumentów, wniosków, sprawozdań w zakresie współpracy z partnerami zewnętrznymi Stowarzyszenia SIEMACHA.
Realizacja zobowiązań wynikających z umów z partnerami Stowarzyszenia, w tym przygotowywanie treści i produkcja materiałów promocyjnych, organizacja eventów, spotkań z partnerami, przygotowywanie treści na strony internetowe i social media itp.
Współpraca z menedżerami ds. partnerstw i zarządzania obiektami sportowymi oraz wszystkimi placówkami i obiektami w zakresie realizacji umów z partnerami stowarzyszenia
Obsługa systemu zarządzania relacjami z partnerami poprzez CRM (Customer Relationship Managament – Microsoft Dynamics)
Współpraca z projektantem graficznym i podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów promocyjnych
Gromadzenie i przetwarzanie przygotowywanych na potrzeby Stowarzyszenia dokumentów, wniosków i sprawozdań.
Kluczowe umiejętności:
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
kreatywność, inicjatywa i samodzielność
doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji w partnerami
mile widziana znajomość CRM, CMS i obsługi mediów społecznościowych :)
znajomość języka angielskiego
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
możliwość rozwoju w obszarach działalności Stowarzyszenia
udział w wydarzeniach organizowanych przez Stowarzyszenie
partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę :-)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Synevo Sp. z o.o.Kraków, ul. Ujastek 3
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...