specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Jeśli jesteś skrupulatny, kreatywny, masz głowę pełną pomysłów i mnóstwo energii do pracy, zapraszamy do pracy w Stowarzyszeniu SIEMACHA na stanowisku specjalista ds. partnerów.
Zaaplikuj i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Partnerów
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Przygotowywanie dokumentów, wniosków, sprawozdań w zakresie współpracy z partnerami zewnętrznymi Stowarzyszenia SIEMACHA.
Realizacja zobowiązań wynikających z umów z partnerami Stowarzyszenia, w tym przygotowywanie treści i produkcja materiałów promocyjnych, organizacja eventów, spotkań z partnerami, przygotowywanie treści na strony internetowe i social media itp.
Współpraca z menedżerami ds. partnerstw i zarządzania obiektami sportowymi oraz wszystkimi placówkami i obiektami w zakresie realizacji umów z partnerami stowarzyszenia
Obsługa systemu zarządzania relacjami z partnerami poprzez CRM (Customer Relationship Managament – Microsoft Dynamics)
Współpraca z projektantem graficznym i podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów promocyjnych
Gromadzenie i przetwarzanie przygotowywanych na potrzeby Stowarzyszenia dokumentów, wniosków i sprawozdań.
Kluczowe umiejętności:
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
kreatywność, inicjatywa i samodzielność
doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji w partnerami
mile widziana znajomość CRM, CMS i obsługi mediów społecznościowych :)
znajomość języka angielskiego
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
możliwość rozwoju w obszarach działalności Stowarzyszenia
udział w wydarzeniach organizowanych przez Stowarzyszenie
partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę :-)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...