Infomex Sp. z o.o. Podstawowym zakresem działania Firmy Infomex jest dostarczanie usług związanych z kompleksową realizacją przedsięwzięć informatycznych polegających na integracji niezbędnego, w tym procesie, sprzętu komputerowego, oprogramowania i systemów telekomunikacyjnych. Firma Infomex działa na rynku od 1994 roku. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu i odpowiedniemu inwestowaniu nadwyżek finansowych spółki, z roku na rok wzrastała pozycja firmy na rynku. Po przekształceniu się Firmy w 2002r ze Spółki Cywilnej na Spółkę z Ograniczoną Odpowiedzialnością jesteśmy jedną z najlepiej prosperujących i najszybciej rozwijających się firm w branży Informatycznej na terenie południowej Polski.
Zadania:
- Bieżąca obsługa Klientów w zakresie spraw technicznych, serwisu i help desk-u.
- Współpraca z Działem Handlowym i Wysyłkowym.
- Prowadzenie przeglądów serwisowych.
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji serwisowej.
- Zamawianie części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, itp.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Bieżąca praktyka i doświadczenie w naprawach drukarek, notebooków oraz komputerów PC (min 1 rok w serwisie przy naprawach notebooków).
- Mile widziane posiadanie aktualnych certyfikatów producentów sprzętu wymienionych.
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows 9x/NT/2000/XP.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ogólnego oraz znajomość języka angielskiego technicznego.
- Dyspozycyjność, sumienność i zdyscyplinowanie.
- Prawo jazdy kat. B.-Doświadczenie w help desku dla klientów zewnętrznych będzie dodatkowym atutem
- Umowa o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy.
- Możliwość zdobycia praktycznych umiejętności.
- Pracę w stabilnej firmie.
- Przyjazną atmosferę pracy.