Poczta Polska S.A.
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. organizacyjno-administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: POL/63/2014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- redagowanie korespondencji firmowej.
- protokółowanie na naradach i spotkaniach służbowych.
- prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem faktur.
- obsługa sekretariatu (zastępstwo w przypadku nieobecności osób obsługujących sekretariaty POL).
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.
- realizacja spraw związanych z zaopatrzeniem POL.
- organizowanie współpracy z instytucjami, organizacjami społecznymi i zawodowymi oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A.,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A. w zakresie realizacji zadań.
- wykształcenia średniego (preferowane wyższe: administracja)
- znajomości pakietu MsOffice.
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- orientacji na klienta,
- dobrej komunikacji i umiejętności skutecznej współpracy wewnątrzfirmowej,
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz organizowania pracy własnej.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym