PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze.
Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. organizacyjno–administracyjnych w Biurze Inwestycji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 15/18
- Prowadzenie terminarza i obsługa administracyjna spotkań, narad, wyjazdów Dyrektora,
- Przyjmowanie, rejestrowanie oraz nadzór nad obiegiem korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu Dyrektora oraz sekretariatu,
- Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz instytucjami współpracującymi z PPL,
- Redagowanie pism służbowych i dokumentów, zgodnie ze standardami Przedsiębiorstwa.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: Administracja, Zarządzanie, Prawo,
- przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym związanym z obsługą biura,
- przy wykształceniu wyższym 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym, związanym z obsługą biura,
- Umiejętność redagowania pism,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, asertywność, wysoka kultura osobista,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel,
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego w stopniu właściwym dla charakteru wykonywanej pracy.