starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku.
Jesteś gotowy na pracę z najlepszymi?
Co należałoby do Twoich zadań?
Merytoryczne przygotowywanie konferencji o tematyce twardej (prawnej) dla sektorów: energetyka, przemysł, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, logistyka etc.
Współpraca z prelegentami
Zarządzanie i nadzór nad projektami konferencyjnymi i szkoleniowymi
Analiza różnych źródeł informacji, śledzenie zmian, scany telefoniczne z ekspertami
Samodzielne kreowanie tematów konferencyjnych z potencjałem sprzedażowym i opracowywanie programów wydarzeń
Udział w tworzeniu newsletterów i działań promcocyjnych na Social Mediach
Kogo poszukujemy?
Osób z doświadczeniem w organizacji konferencji i/lub szkoleń
Osób, które mogą pochwalić się dobrą organizacją pracy, skrupulatnością i zdolnościami analitycznymi
Osób konsekwentnie dążących do wyznaczonego celu i radzących sobie z pracą pod presją czasu
Co możemy zaoferować?
Pakiet szkoleń wdrożeniowych
Określoną ścieżkę awansowania i rozwoju
Możliwość uczestniczenia w fimowych konferencjach i szkoleniach
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...