Jesteśmy europejskim liderem w konstrukcji i budowie innowacyjnych zabudów do pojazdów komunalnych. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- zbieranie i analiza danych produkcyjnych i logistycznych
- proponowanie i wdrażanie optymalizacji procesów produkcyjnych i logistycznych
- opracowywanie layoutów stanowiskowych
- wdrażanie narzędzi LEAN oraz ich utrzymanie
- prowadzenie lub czynny udział w projektach (m.in. wprowadzania nowych maszyn i urządzeń, procesów produkcyjnych, technologii)
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn, inżynieria produkcji
- doświadczenie we wdrażaniu projektów optymalizacyjnych
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem do projektowania 2D
- znajomość narzędzi i dobrych praktyk w obszarze Lean Manufacturing
- umiejętność pracy koncepcyjnej i analitycznego myślenia
- znajomość zagadnień związanych ze spawalnictwem i obróbką metali
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie
- dofinansowanie do wczasów
- zapomogę świąteczną
- dofinansowanie karty Multisport
- podstawową opiekę medyczną i dofinansowanie do rozszerzonych pakietów medycznych
- jasne kryteria awansowania
- możliwość udziału w inicjatywach sportowych lub kulturalnych
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Pracujemy w dwuosobowym zespole w jednej z największych fabryk śmieciarek w Europie.
Naszym zadaniem jest projektowanie i wprowadzanie optymalizacji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz współpraca w długofalowych projektach rozwoju fabryki.
Realizujemy projekty innowacyjne, w których wdrażane są najnowsze technologie. Przykładowe projekty, które w ostatnich latach współrealizowaliśmy to: wprowadzenie do produkcji robota spawalniczego, rozbudowa fabryki, optymalizacje procesów logistycznych z zakupem żurawi i suwnic oraz stworzenie i zaimplementowanie koncepcji tablic narzędziowych.
W czasie planowania i testowania procesów mamy stały kontakt oraz wsparcie liderów i kierowników produkcji. Współpracujemy z inżynierami, którzy odpowiadają za aspekty konstrukcyjne wdrażanych innowacji, maszyn i przyrządów produkcyjnych.
Praca w naszym zespole gwarantuje rozwój oraz ciekawe, samodzielne projekty, w których wzajemnie się wspieramy.
Poznaj
Zoeller Tech Sp. z o.o.
Jesteśmy częścią Grupy ZOELLER, zatrudniającej w Europie ponad 2500 tys. pracowników. Na polskim rynku jesteśmy obecni od roku 1992 i zajmujemy pozycję wiodącego producenta zabudów pojazdów komunalnych. W naszej fabryce w Rekowie Górnym zajmujemy się opracowywaniem, produkcją, sprzedażą oraz serwisem pojazdów komunalnych, które przeznaczone są nie tylko na polski rynek, ale również na rynki zagraniczne, na całym świecie. Zatrudniamy ponad 900 pracowników, m.in. w obszarze produkcyjnym, w dziale serwisu, inżynierii, technologii, planowania produkcji, w biurze konstrukcyjnym oraz w administracji.
Od ponad trzech dekad udoskonalamy oraz rozwijamy portfolio naszych produktów zdobywając zaufanie naszych klientów, gwarantując produkt i usługi o najwyższej jakości. Nasza wiedza, doświadczenie oraz branżowe know-how potwierdzają, że jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, zapewniając produkty bezpieczne i zgodne ze standardami UE. Wszystko to w trosce o naszych pracowników, klientów i nasze środowisko.
Dołącz do naszego Zespołu!