Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Obecnie poszukujemy Kandydatów zmotywowanych, otwartych, komunikatywnych oraz do długofalowej współpracy
- Planowanie i realizacja działań marketingowych online dla francuskojezycznego sklepu internetowego
- Wdrażanie rozwiązań SEO (optymalizacja on page i offpage) we współpracy z agencją zewnętrzną
- Przygotowywanie nowych kreacji reklamowych we współpracy z grafikiem
- Analiza skuteczności przeprowadzonych działań, ich optymalizacja oraz raportowanie wyników
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji na rynku niemieckim
- Prowadzenie francuskojęzycznych kanałów Social Media (Facebook, Instragram)
- Biegle komunikujesz się w języku francuskim
- Masz min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Posiadasz praktyczną znajomość zagadnień SEM i SEO
- Znasz aktualne trendy marketingu internetowego i obszaru e-commerce,
- Posiadasz dobrą organizacje pracy i samodzielność działania
- Chcesz współpracować w zespole doświadczonych osób
- Posiadasz wysoką kulturę osobistą
- Praktyczna znajomość narzędzi i rozwiązań e-marketingowych np. Google Analitics, Google Search Console, Google Tag Manager
- Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
- Pracę w biznesowych godzinach od poniedziałku do piątku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
- Pakiet benefity pozapłacowych m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ZFŚS, wczasy pod gruszą, spotkania integracyjne
- Dogodną lokalizację w Warszawie, przy stacji Metro Młociny
- Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz młodą duchem atmosferę w firmie
- Dofinansowanie lekcji językowych
- Możliwość rozwoju zarówno pionowego jak i poziomego
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia