specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z klientami w branży technicznej; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i doradztwa technicznego; Analiza potrzeb klientów oraz elastyczność w dostosowywaniu odpowiednich rozwiązań; Udział w targach branżowych oraz innych wydarzeniach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty. Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i wykonawców. Sporządzanie zestawień ofert, analiza ofert od Dostawców i Wykonawców. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Tryb pracy: stacjonarna i mobilna (teren całej Polski) Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Polski, Ofertowanie, umawianie spotkań, prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów, Budowanie relacji z klientami oraz dbałość o jakość świadczonych usług,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Tryb pracy: stacjonarna i mobilna (teren całej Polski) Twój zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski, przygotowywanie i prezentacja oferty, prowadzenie efektywnych spotkań, negocjacja warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych, rozwijanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji i wymagań technicznych oraz przygotowywanie ofert; Wysyłanie zapytań ofertowych; Analiza oraz aktualizacja rejestru ofert; Prowadzenie negocjacji handlowych; Wykonywanie przedmiarów; Współpraca z innymi działami; Uczestnictwo w spotkaniach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
Miejsce pracy Rybnik Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i wyszukiwaniem nowych kanałów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
Firma Henry Kruse Sp. z o.o. jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów profesjonalnych środków do utrzymania czystości i higieny. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim. Centrala firmy wraz z magazynem centralnym znajduje się w Bielanach Wrocławskich. Posiadamy oddziały w Markach i Skawinie. W asortymencie posiadamy produkty najwyższej jakości, pochodzące od producentów krajowych i zagranicznych.
Specjalista ds. Ofert
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Opis stanowiska
Przygotowywanie ofert dla strategicznych klientów firmy
Aktualizacja danych w systemie
Przygotowywanie ofert dla Przedstawicieli Handlowych
Tworzenie cenników i katalogów
Analiza cen, wprowadzanie i aktualizacja dopłat
Wymagania
Doświadczenie w pracy w Dziale Ofert i Dziale Sprzedaży
Umiejętność tworzenia ofert
Doświadczenie w tworzeniu cenników i dopłat
Znajomość Excela
Samodzielność i dokładność
Oferujemy
Zatrudnienie na umowę o pracę
Atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych
Premie uznaniowe
Premie świąteczne 2 razy w roku
Pracę zdalną
Elastyczny czas pracy
Spotkania integracyjne
Bezpłatny parking
Kompleksowe szkolenia
Możliwość rozwoju zawodowego
Pracę w zgranym zespole
Narzędzia niezbędne do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z klientami w branży technicznej; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i doradztwa technicznego; Analiza potrzeb klientów oraz elastyczność w dostosowywaniu odpowiednich rozwiązań; Udział w targach branżowych oraz innych wydarzeniach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: Analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty. Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i wykonawców. Sporządzanie zestawień ofert, analiza ofert od Dostawców i Wykonawców. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Tryb pracy: stacjonarna i mobilna (teren całej Polski) Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Polski, Ofertowanie, umawianie spotkań, prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów, Budowanie relacji z klientami oraz dbałość o jakość świadczonych usług,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Tryb pracy: stacjonarna i mobilna (teren całej Polski) Twój zakres obowiązków aktywne pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski, przygotowywanie i prezentacja oferty, prowadzenie efektywnych spotkań, negocjacja warunków współpracy oraz zawieranie umów handlowych, rozwijanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji i wymagań technicznych oraz przygotowywanie ofert; Wysyłanie zapytań ofertowych; Analiza oraz aktualizacja rejestru ofert; Prowadzenie negocjacji handlowych; Wykonywanie przedmiarów; Współpraca z innymi działami; Uczestnictwo w spotkaniach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
Miejsce pracy Rybnik Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i wyszukiwaniem nowych kanałów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...