Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa
Dział Marketingu
Muzeum Warszawskiej Pragi- oddział Muzeum Warszawy
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych
- współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
- współpraca w tworzeniu oferty Muzeum, w tym monitorowanie potrzeb zwiedzających i klientów
- monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
- tworzenie harmonogramu pracy Centrum Obsługi Zwiedzających dostosowanego do potrzeb i oczekiwań odwiedzających
- współpraca z kontrahentami w zakresie m.in. wydawnictw, wynajmu powierzchni i organizacji wydarzeń
- tworzenie i analiza baz danych zwiedzających i klientów Muzeum do celów określenia potrzeb grup docelowych
- obsługa zwiedzających i klientów przed i po sprzedaży z naciskiem na kreowanie wizerunku Muzeum
- dbałość o estetykę oraz aranżację ekspozycji oferowanych wydawnictw i upominków
- wsparcie merytoryczne i szkoleniowe dla pracowników Muzeum w zakresie obsługi systemu kasowego i informacji o aktualnej ofercie Muzeum Warszawy
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku oddziału i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta umożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Winda w budynku.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie
- minimum 1 rok stażu pracy
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do pracy na stanowisku
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, handel, filologia lub nauki społeczne
- ukończone kursy i szkolenia z zakresu obsługi klientów i marchandaisingu
- znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym
- otwartość w kontaktach międzyludzkich
- sumienność
- rzetelność