Specjalista ds. Obsługi Zamówień w Obszarze Usług Profesjonalnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Twoje zadania:
- udział w organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu,
- analiza potrzeb zakupowych PP S.A. i opracowywanie strategii zakupowych zgodnie z celami biznesowymi,
- sporządzanie planu zamówień w obszarze usług profesjonalnych m.in. usług HR, prawnych, finansowych,
- udział w bieżącym analizowaniu sytuacji na rynku i pomoc w poszukiwaniu korzystniejszych rozwiązań,
- wyszukiwanie wykonawców oferujących niezbędne z perspektywy PP S.A. produkty, półprodukty, usługi itp. oraz tworzenie bazy wykonawców,
- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji handlowych,
- realizacja innych zadań wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, zarządzanie, ekonomia, pokrewne),
- znasz dobrze ustawę - Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie,
- masz minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem strategii zakupowych i zarządzaniem kategoriami zakupowymi w obszarze usług profesjonalnych m.in. usług HR, prawnych, finansowych,
- znasz bardzo dobrze MS Excel, PowerPoint - mile widziane certyfikaty potwierdzające odbycie szkoleń,
- znasz język angielski na poziomie C1,
- bardzo dobrze znasz rynek zakupów oraz jego specyfikę w obszarze usług profesjonalnych m.in. usług HR, prawnych, finansowych,
- potrafisz tworzyć strategie zakupowe, negocjować i realizować projekty zakupowe,
- potrafisz analizować dane, przygotowywać raporty i prezentacje,
- potrafisz umiejętnie zarządzać budżetem i kontrolować koszty w ramach strategii zakupowej,
- dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz pracować w zespole i jesteś komunikatywny.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym