Agencja Zatrudnienia KS Service (nr certyfikatu 2894), posiadająca swoje oddziały w Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim i Łodzi, w związku z rozwojem współpracy zagranicznej poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi rekrutacyjnej Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: SN/V/2013 (miejsce pracy Szczecin)
Zadania:
Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- dedykowana obsługa dwóch firm pod względem rekrutacyjnym i rozwoju kontaktu z Klientem,
- spotkania z Klientem w Magdeburgu (Niemcy) i Borgloon (Belgia),
- określanie z Klientem zapotrzebowania na pracowników i dokładnych oczekiwań Klienta względem współpracy,
- dbanie o przepływ informacji pomiędzy Klientem zagranicznym a centralą (przekazywanie informacji o godzinach przepracowanych przez pracowników tymczasowych, nieobecnościach i innych kwestiach kadrowych),
- rekrutacja pracowników tymczasowych dla Klienta – spawaczy, pracowników produkcji, sprzątaczy, brygadzistów, sprzedawców,
- przygotowywanie umów i dokumentacji kadrowej dla pracowników tymczasowych (umowy, skierowania na badania, poświadczenie ubezpieczenia),
- bieżący kontakt z pracownikami tymczasowymi, odnośnie umów, warunków mieszkaniowych, nieobecności, godzin, zaliczek itp. (z pominięciem naliczania płac).
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny),
- czynne prawo jazdy,
- gotowość do wyjazdów do Belgii i Niemiec (minimum raz na miesiąc),
- minimum 3 letnie doświadczenie w procesach rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne,
- silne nastawienie na realizację celów.
Mile widziane:
- znajomość branży prefabrykatów betonowych,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji dla kontraktów zagranicznych.
- odpowiednie narzędzia pracy,
- wprowadzenie w zasady współpracy z Klientem oraz w przepisy belgijskie i niemieckie dotyczące czasu pracy,
- wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + prowizja od każdej zrealizowanej godziny przez pracowników tymczasowych).