Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    13 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    13 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Pracownik Działu Reklamacji łódzkie
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

ABB Sp. z o.o.
łódzkie, Aleksandrów Łódzki
praca stacjonarna
3335 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

W związku z dynamicznym rozwojem zakładów w Aleksandrowie Łódzkim, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. Obsługi Reklamacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad systemami zarządzania jakością.


Miejsce:
Aleksandrów Łódzki

Numer Referencyjny:
PL57592123_E1


Zadania:
  • Nadzór nad procesem reklamacyjnym;
  • Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
  • Bieżąca współpraca z działami produkcji, planowania oraz zakupów;
  • Techniczna analiza/testowanie reklamowanych silników;
  • Przygotowywanie raportów (analiz) wyjaśniających dla klientów;
  • Bieżąca współpraca z klientami z całego świata w celu rozwiązania reklamacji.

 

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Min. 2 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu procesami serwisu lub reklamacji klienta;
  • Praktyczna wiedza z zakresu działania silnika elektrycznego;
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku;
  • Znajomość zasad i doświadczenie w pracy zgodnie z filozofią TQM;
  • Umiejętność pracy i planowania w środowisku stałych zmian;
  • Inicjatywa i zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Miłą atmosferę pracy.

 

Informacje dodatkowe:
Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”

ABB (www.abb.com) jest liderem w technologiach dla energetyki i automatyki, które pozwalają klientom przemysłowym oraz zakładom użyteczności publicznej zwiększyć swoją efektywność przy minimalizowaniu oddziaływania na środowisko. Grupa ABB zatrudnia 136 000 pracowników w ponad 100 krajach świata.

Our business.
Your legacy.
Poznaj Profil Pracodawcy
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    13 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    13 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...