Znaczący, polski producent i importer materiałów budowlanych.
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich weryfikacja
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w celu usunięcia reklamacji
- analiza przyczyn niezgodności wyrobów na etapie produkcji/dostawy
- przygotowywanie raportów i analiz
- archiwizacja dokumentów
Wymagania:
- wykształcenie: min. średnie techniczne
- doświadczenie w branży budowlanej w zakresie reklamacji
- wiedza techniczna na temat płytek ceramicznych- mile widziana
- dobrej znajomości pakietu Microsoft Office a w szczególności Microsoft Excel
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
- samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
- wysokich kompetencji interpersonalnych
- bardzo dobrej organizacji pracy
- umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów
- prawo jazdy kat. B
- mile widziana znajomość prawa reklamacyjnego
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną na umowie stałej
- przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole