Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Praca Stała
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: SR/052/IR
Zadania:
- Przyjmowaniez głoszeń reklamacyjnych od klienta zewnętrznego,
- Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej (systemie wewnętrznym),
- Uzupełnianie formularzy reklamacyjnych,
- Archiwizowanie dokumentacji,
- Współpracę z magazynem w zakresie reklamacji,
- Współprace z klientem zewnętrznym w zakresie reklamacji,
- Współpracę z działem Transportu Operatora Logistycznego.
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów/ licencjat,
- Dobra znajomość pakietu Ms Office,
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu swojej pracy,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra znajomość pakietu Ms Office.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo na okres ok 1,5 roku,
- Pracę w międzynarodowej firmie,
- Zdobycie nowych doświadczeń zawodowych,
- Pracę w miłej atmosferze.