specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Praca Stała
Miejsce pracy: Błonie
Nr Ref.: SR/052/IR
Zadania:
Przyjmowaniez głoszeń reklamacyjnych od klienta zewnętrznego,
Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej (systemie wewnętrznym),
Uzupełnianie formularzy reklamacyjnych,
Archiwizowanie dokumentacji,
Współpracę z magazynem w zakresie reklamacji,
Współprace z klientem zewnętrznym w zakresie reklamacji,
Współpracę z działem Transportu Operatora Logistycznego.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów/ licencjat,
Dobra znajomość pakietu Ms Office,
Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu swojej pracy,
Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
Umiejętność pracy w zespole,
Dobra znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo na okres ok 1,5 roku,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...