Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
miejsce pracy: Błonie k. Warszawy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zewnętrznego
- Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
- Uzupełnianie formularzy reklamacyjnych
- Archiwizowanie dokumentacji
- Współpraca z magazynem w zakresie reklamacji
- Współpraca z klientem zewnętrznym w zakresie reklamacji
- Bezpośredni kontakt z BOK firmy w Warszawie
- Współpraca z działem Transportu Operatora Logistycznego
- Wykształcenie - wyższe lub ostatni ro kstudiów / licencjat
- Doświadczenie – preferowane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Obsługi MS Office – dobra znajomość MS Office
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność i samodzielność w rozwiązywani uproblemów
- Kreatywność
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca na terenie centrum logistycznego w Błoniach
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego