Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Błonie k. Warszawy, Warszawa (okolice)
Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.
Zadania:
- Likwidacja szkód i reklamacji zgodnie z wdrożonymi procedurami i zasadami postępowania w branży TSL
- Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i reklamacji oraz okresowa ich weryfikacja
- Weryfikacja i akceptacja dokumentacji szkodowej pod kątem jej kompletności i poprawności
- Archiwizacja dokumentacji dotyczącej szkód i reklamacji
- Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, kancelarią prawną , klientami oraz komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi reklamacji i likwidacji szkód
- Zgłaszanie wniosków i rozwiązań minimalizujących ryzyko występowania szkód i reklamacji.
Wymagania:
- Min. 1 lata doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w branży TSL
- Znajomość procesów rozpatrywania szkód i reklamacji w branży TSL
- Wysokie umiejętności komunikatywne i interpersonalne
- Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność
- Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Min. średnie wykształcenie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
- Program szkoleń
Poznaj
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
GEODIS Road Network Sp. z o.o. – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.