Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    7 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    7 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Bogucki Folie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
mazowieckie, Jatne (pow. otwocki)
praca stacjonarna
2434 dni temu
„BOGUCKI FOLIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Sp. k.
 
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Jatne (pow. otwocki)
Zakres obowiązków
  • koordynowanie procesu reklamacji w firmie
  • kompleksowa obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów firmy– m.in. przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w systemie ERP, wydawanie dyspozycji odbioru, naprawy, wysyłki reklamowanych wyrobów, zlecanie korekt
  • bezpośredni kontakt z klientem na całym etapie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych
  • obsługa klientów polskich, ale także zagranicznych
  • ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Technologicznym, Handlowym, Obsługi Klienta) w zakresie procedowania i wyjaśniania reklamacji
  • wykonywanie zestawień i analiz związanych z reklamacjami
  • wnioskowanie o działania korygująco zapobiegawcze oraz szkolenia pracowników
  • rejestracja reklamacji do dostawców i współpraca z Działem Zakupów w ich procedowaniu
  • Stałe usprawnianie procesu reklamacji w firmie
Wymagania:
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji oraz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
  • dobra znajomość języka angielskiego jest wymogiem koniecznym – obsługa oraz kontakty z klientami zagranicznymi
  • odporność na pracę pod presją czasu
  • komunikatywność
  • chęć do nauki, zdobywania wiedzy
  • zdolności negocjacyjne
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • pracę w firmę o ugruntowanej pozycji lidera na rynku folii
  • realny wpływ na pracę działu i usprawnianie przebiegu procesów
  • stabilne zatrudnienie umowa o pracę
  • atrakcyjne warunki finansowe, zależne od posiadanych kwalifikacji
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • szkolenia i kursy
  • dofinansowanie do obiadów
  • dofinansowanie do kart sportowych
  • pracę w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    7 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    7 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...