„BOGUCKI FOLIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Sp. k.
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Jatne (pow. otwocki)
Zakres obowiązków
- koordynowanie procesu reklamacji w firmie
- kompleksowa obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów firmy– m.in. przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w systemie ERP, wydawanie dyspozycji odbioru, naprawy, wysyłki reklamowanych wyrobów, zlecanie korekt
- bezpośredni kontakt z klientem na całym etapie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych
- obsługa klientów polskich, ale także zagranicznych
- ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Technologicznym, Handlowym, Obsługi Klienta) w zakresie procedowania i wyjaśniania reklamacji
- wykonywanie zestawień i analiz związanych z reklamacjami
- wnioskowanie o działania korygująco zapobiegawcze oraz szkolenia pracowników
- rejestracja reklamacji do dostawców i współpraca z Działem Zakupów w ich procedowaniu
- Stałe usprawnianie procesu reklamacji w firmie
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji oraz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
- dobra znajomość języka angielskiego jest wymogiem koniecznym – obsługa oraz kontakty z klientami zagranicznymi
- odporność na pracę pod presją czasu
- komunikatywność
- chęć do nauki, zdobywania wiedzy
- zdolności negocjacyjne
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę w firmę o ugruntowanej pozycji lidera na rynku folii
- realny wpływ na pracę działu i usprawnianie przebiegu procesów
- stabilne zatrudnienie umowa o pracę
- atrakcyjne warunki finansowe, zależne od posiadanych kwalifikacji
- pracę w międzynarodowym środowisku
- szkolenia i kursy
- dofinansowanie do obiadów
- dofinansowanie do kart sportowych
- pracę w zgranym zespole