Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds obsługi reklamacji z językiem hiszpańskim
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 01/WAW/REK/63/PPA
Zadania:
- sprawna i profesjonalna obsługa zgłoszeń rma i wsparcie działu reklamacji,
- rzetelna analiza problemów zgłaszanych przez klientów (telefonicznie, mailowo, poprzez system internetowy rma),
- odpowiedzialność za sprawną realizację procesów reklamacyjnych,
- współpraca z lokalnymi serwisami w celu optymalizacji przebiegu procesu reklamacyjnego,
- przestrzeganie wewnętrznych procedur reklamacyjnych w celu lepszej weryfikacji usterek,
- współpraca z zespołami:
- Dział kontroli jakości – w zakresie zleceń weryfikacji jakości produktów będących przedmiotem rma,
- Dział produkcji – w zakresie raportów wartości rma i analiz partii towaru będącego przedmiotem rma.
- min. półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka hiszpańskiego - warunek konieczny
- znajomość problematyki gwarancji i rękojmi,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność podzielności uwagi i analitycznego myślenia,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- dobra organizacja pracy i samodyscyplina,
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość MS Office Excel,Word,
- znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie, z długoletnią tradycją,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- pełny wymiar czasu pracy,
- możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych,
- przyjazną atmosferę pracy.