Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik Działu Reklamacji Łódź
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji - Pracownik Działu Technicznego

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji - Pracownik Działu Technicznego

GSP Group Sp. z o.o
Łódź
praca stacjonarna
4038 dni temu

Ogłoszenie numer: 342197, z dnia 2013-12-02

Firma GSP Group (www.gsp.pl) zajmująca się sprzedażą instalacji wodnych a także filtrów domowych, urządzeń przemysłowych do  oczyszczania wody amerykańskiej marki Aquafilter (www.aquafilter.com), poszukuje:

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji - Pracownik Działu Technicznego

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • kompleksowe rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów,
  • przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych,
  • monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,
  • zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Techniczny
  • czynny udział w procesie kontroli dostaw magazynowych i procesie reklamacyjnym do dostawców

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
  • doświadczenie na stanowisku obsługi klienta
  • wykształcenie min. średnie techniczne (kierunki mechaniczne lub pokrewne)
  • umiejętność wykonywania obowiązków  pod presją czasu
  • odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz wysoka motywacja do pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • prawo jazdy kat. B 

Oferujemy

  • interesującą i pełną wyzwań zawodowych pracę
  • wysokie międzynarodowe standardy pracy
  • warunki zatrudnienia adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
  • perspektywy rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...