Ogłoszenie numer: 342197, z dnia 2013-12-02
Firma GSP Group (www.gsp.pl) zajmująca się sprzedażą instalacji wodnych a także filtrów domowych, urządzeń przemysłowych do oczyszczania wody amerykańskiej marki Aquafilter (www.aquafilter.com), poszukuje:
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji - Pracownik Działu Technicznego
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- kompleksowe rozpatrywanie reklamacji klientów,
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów,
- przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych,
- monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Techniczny
- czynny udział w procesie kontroli dostaw magazynowych i procesie reklamacyjnym do dostawców
Wymagania
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
- doświadczenie na stanowisku obsługi klienta
- wykształcenie min. średnie techniczne (kierunki mechaniczne lub pokrewne)
- umiejętność wykonywania obowiązków pod presją czasu
- odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz wysoka motywacja do pracy
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- interesującą i pełną wyzwań zawodowych pracę
- wysokie międzynarodowe standardy pracy
- warunki zatrudnienia adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
- perspektywy rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.