Specjalista ds. Obsługi Reklamacji (Fabryka Silników Elektrycznych)
W związku z dynamicznym rozwojem zakładów w Aleksandrowie Łódzkim, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. Obsługi Reklamacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za nadzór nad systemami zarządzania jakością.
Miejsce:
Aleksandrów Łódzki
Numer Referencyjny:
PL57592123_E1
- Nadzór nad procesem reklamacyjnym;
- Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
- Bieżąca współpraca z działami produkcji, planowania oraz zakupów;
- Techniczna analiza/testowanie reklamowanych silników;
- Przygotowywanie raportów (analiz) wyjaśniających dla klientów;
- Bieżąca współpraca z klientami z całego świata w celu rozwiązania reklamacji.
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Min. 2 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu procesami serwisu lub reklamacji klienta;
- Praktyczna wiedza z zakresu działania silnika elektrycznego;
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku;
- Znajomość zasad i doświadczenie w pracy zgodnie z filozofią TQM;
- Umiejętność pracy i planowania w środowisku stałych zmian;
- Inicjatywa i zaangażowanie.
|
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
- Miłą atmosferę pracy.
|
Our business.
Your legacy.
Poznaj Profil Pracodawcy